1 Ocak 2011 Cumartesi

ÖZGÜRLÜK!

Uzun hemde çok uzun bir aradan sonra merhaba,bir çok keyif aldığım hobim olmasına rağmen zaman azlığından sevmediğim işleri yapmak zorundaymışım gibi bir yanılgıdan ötürü hayatımı zindana çevirmekle meşguldüm epey bi süredir yaklaşık olarak 15 yıl:) zaman ilerledikçe kendine dönüp bir bakıyorsun,neredeyim neden bu şekildeyim diyorsun.Ben hayatımın içinde benimle birlikte bir çocuk barındırmaya özen gösterdim son yıllarda farkına vardım ki içimdeki çocuk ölüyor ve ben huysuz sevimsiz bir kişiliğe bürünüyorum ,uzun yıllar çalışmak zorundaydım hala da öyleyim ama para kazanmanın bedeli bu kadar ağır olmamalıydı enazından benim için :) hayatımın kesin dönüş noktasında kararımı verdim ve istifa ettim ,yıllarca sevdiğim yapmaktan keyif aldığım ,hobimi asıl işime dönüştirme gücünü buldum ,şimdi sevdiğim bi hobiyle ilgileniyorummm:) sizlerle çok daha fazla zaman geçirebilecek olmanın keyfini süreceğim ,yaşadığım süreçlerin zorluğu ne olursa olsun çok sevdiğim KONFİ ye AŞK dolusu teşekkürü borç biliyorum.

1 yorum:

  1. yazım hataları için özür dilerim :) kesinlikle daha dikkatli olacağım bu defa affedin.

    YanıtlaSil